Deelnemer Login

Volg ons: facebooktwitterlinkedin

#SKC2015

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte!
captcha
Attentie
  • There is no category chosen or category doesn't contain any items

Landgoed Duin & Kruidberg op 24 februari 2015

Op 24 februari 2015 vindt de 7de editie plaats van de Samen Kansen Creëren bijeenkomst. Op een prachtige en stijlvolle locatie in Santpoort: Landgoed Duin & Kruidberg.


duinkruidbergProgramma:

15.30 Ontvangst
16:00-17:00 Plenaire sessie: Alain Alders & Bernard Lensink
17.00-18.30 Netwerkborrel

 

 

 

124logoLandgoed Duin & Kruidberg: Zaken doen in stijl

Landgoed Duin & Kruidberg heeft zakelijke gasten en bedrijven veel te bieden. Naast de luxe kamerfaciliteiten beschikt het landgoed over vijf authentieke stijlkamers. Deze liggen op de begane grond van het landhuis en zijn bij uitstek geschikt voor een heerlijke lunch, een typische High Tea, een stijlvolle receptie of een klassiek diner. Maar ook de tien multifunctionele zalen, gelegen in het souterrain, geven bijeenkomsten, vergaderingen en productpresentaties een extra dimensie. Deze zalen zijn eveneens uitermate geschikt voor diners tot 350 gasten.

 

Lees meer over de mogelijkheden op de website.

alain alders 02Spreker: Alain Alders

Executive Chef Alain Alders werkte onder meer bij de Kersentuin, het Amstel Hotel, De Hoefslag en Corona in Den Haag. In 1996 begon hij als Chef-kok bij Landgoed Duin & Kruidberg. Enkele jaren later kreeg hij de kans om er een restaurant van culinaire topkwaliteit te vestigen. Hij doorliep diverse stages bij gerenommeerde restaurants in diverse Europese landen, waarbij vooral het met drie Michelin-sterren bekroonde restaurant Akelare in San Sebastián veel indruk op hem maakte.

"Koken moet je zien als een relatie. Het gaat om liefde. Tijd en aandacht voor elkaar, voor wat je klaar maakt. Zonder gevoel wordt het nooit wat. Kook nooit op de tijd. Volg nooit blind een recept. Niet elke aardappel heeft 20 minuten kooktijd nodig."

Alain zal het tijdens de plenaire sessie hebben over gastheerschap in een Michelin sterren restaurant.

 

 

Foto Bernard via CS 400x400Spreker: Bernard Lensink

Bernard Lensink is sinds juli 2006 werkzaam als adjunct directeur bij Landgoed Duin & Kruidberg. Daarvoor heeft hij diverse functies bekleed bij hotelketens zoals Radisson SAS en Le Méridien. Tevens was hij gedurende 4 jaar bestuurslid van de Association of Food & Beverage Management en is hij momenteel bestuurslid van Meetings & More. 

Bernard zal het tijdens de plenaire sessie hebben over Hostmanship.

 

Live Entertainment

Zoals bekend van eerdere bijeenkomsten, zal er hier ook weer passend live entertainment zijn. Zodra bekend is wat het wordt, zal dat hier weergegeven worden.

 

clickshotsClickshots - evenementenfotografie

Clickshots draagt weer zorg voor een mooi verslag in beeld van de bijeenkomst.

netwerkappNetwerkapp

Welke kansen creëer jij voor jezelf? Op de bijeenkomst ontmoet jij vakgenoten of wellicht wel die nieuwe klant of samenwerkingspartner waar je graag mee zou willen werken. Laat het niet aan het toeval over en maak nu alvast kenbaar via de Netwerkapp waar je naar op zoek bent. Wie weet krijg je bijval uit onverwachte hoek en app je al een afspraak voordat het event is begonnen.

Instructies over het installeren en in gebruik nemen van de Netwerkapp vind je hier.

De Netwerkapp werkt op basis van eigen regie; actie is reactie. En wil je meer weten over de Netwerkapp en de aanvullende diensten voor jouw event? Wij - Elma Bassa & Margriet de Groot - komen graag vrijblijvend een kop koffie drinken om nader kennis te maken. www.netwerkapp.nl

No Show..

Zoals aangegeven berekenen wij voor deze borrel incl. entree slechts € 10,00 excl. BTW. De afgelopen edities hebben wij gemerkt dat met dit bedrag de no show met 75 % wordt teruggebracht.

Dus, kosten toegangskaart ivm No Show (prijs excl BTW):

  • € 15,00 OF
  • € 10,00 + tip 1 relatie uit je netwerk (betaal sociaal)

toegangskaart

Facebook

Contact opnemen

Voor vragen neem contact met ons op.

Westerweg 270, 1815JK Alkmaar
+31 (0) 72 520 79 22
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.